اس ام اس بی ادبی 2

 

.یه شب یه جا مهمون بودیم شب خوابیدنی حال نداشتم برم دسشویی ... یه بچه کنارم خوابیده بود ... برش داشتم گذاشتم تو جای خودم تو جای اون شاشیدم .... اومدم برشگردونم سر جاش دیدم تو جای من ریده **************************************

يه سري از پسرا هستن يه جوري يقشونو باز ميزارن انگار ميخوان به بچه شير بدن :l :)) **************************************

به يه بنده خدايی ميگن جملهءِ دلم هواتو كرده رو به انگليسی بگو! ميگه: my heart Fucked your air **************************************

چرا وقتی یه بچه آروق میزنه همه میگن ای جان! جان! ما آروق میزنیم میگن زهره مار!! **************************************

جوک خنده دار : عاشق اون لحظه ام که استادمون حين درس دادن زل ميزنه تو چشماي من و من در حالي که هيچي نفهميدم سرمو به نشونه ي تاييد تکون ميدم 

 

برای مشاهده همه مطالب به ادامه مطلب بروید




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: